Sunday, May 2, 2010

k-pop fever!!!!!!!!!

sejak 2 menjak nie..aku dok layan lagu2 k-pop..hehe..kesimpulannya..mmg best..catchy sgt..koreografi pon cntik..suke tgk..xsabar nk tggu ss501 punya album baru..huhu.."501 days". aku da tgk photo baru dorg..scary pon ada..aku hmpir x kenal sorg2 mmber..laen sgt..makin seksi kot...hehe..nmpknye dorg da matured. cant wait for the album!!

Monday, April 26, 2010

kesah praktikal aku..huhu

busan......hurm..mcm2 cter kt cnie..mcm2 org..huhu..aku sorg jew kt cnie,xde budak praktikal laen..boring!!! bila ada keja best..bila xde keja xbest..mls nk lyn org tu..perangai cm apa jew..x malu kot. hurm...kdg2 ada rasa cm mls je..nk ponteng pon ada..huhu..aku rindu nk blik ukm..ctot..cm ne la keadaan dia. cian kt dia..mmbr2 aku kt sana lg..dorg pon hope aku dtg sana. cm ne la nk dtg tiap2 mggu..penat la..ikut kn hati nk je, xkesah sgt. kalo ada duit aku on jew..haish..sunyi dowh..aku rindu dia..my star~~

Saturday, April 10, 2010

sorg2 kt umah..

huhu..sume pon da tido..mlm nie ujan..best gler tdo..da la pnt..ari nie da brtmbah selesa kt tmpt LI..byk bnde yg aku blaja..tp tu la..report x wat lg..nnt ari isnin nk g amek exam kt ukm..da kena blik KL..hue..penat..selasa da keja..pas tu urusan lesen aku x setel2 lg..huhu..penat...da ngantok la..nk tdo dulu..nnt smbung update lg..hue~ nite..star.

Monday, April 5, 2010

a year~~

it's been a year since we met..dear star..i miss u so much. today also my first day of internship..hue.. sayu sgt hati sbnr nye..i need u..where are you? i still waiting..

Tuesday, March 16, 2010

my hyun joong oppa fave song..

kim bum soo-i miss u

bogoshipda..

amuri kidar-yodo nan mot ka
pabo-chorom ulgo in-nun noye gyote
sangchorom chu-nun narul wae morugo
kida-rini tto-nakaran malya
bogo-shipda bogo-shipda
iron nae-ga miwochil man-kum
ulgo shipda nae-ge murup kkulh-ko
modu optdo-ni-ri twel su it-damyon

michil dut sarang-haet-don kiyogi
chu-ok-duri norul chatgo it-ji-man
to isang sara-ngiran pyon-myonge
norul kadul su opso
iromyo-nan dwe-jiman
chugul mankum bogo-shipda

bogo-shipda bogo-shipda
iron nae-ga miwochil mankum
midko shipda orun kirirago
norul wi-hyae tto nayaman handago

michil dut sarang-haet-don kiyogi
chu-ok-duri norul chatgo it-jiman
to isang sara-ngiran pyon-myonge
norul kadul su opso
iromyo-nan dwe-jiman
chugul mankum bogo-shipda
chugul mankum it-ko-shipda


translation

I won’t go, I’ll just wait here
Like a fool crying beside you
I don’t know why you had to hurt me
I won’t leave, I’ll keep on waiting

I miss you~~ I miss you~~
At times you may hate me~~.
I want to cry~~ kneel down for me
If may turn out that there nothing we can do about it…

*CHORUS*
The memory of being madly in love
I find you in those memories
We couldn’t have been more in love
I won’t choose this for you
I will never let it happen
But I’ll miss you as you’re dead

I miss you~~ I miss you~~
At times you may hate me~~
I believe this is the right way
I’m leaving to go to you

* Repeat

I want to forget that you’re dead


time to say goodbye

When I'm alone I dream of the horizon and words fail me.
There is no light in a room where there is no sun
and there is no sun if you're not here with me, with me.
From every window unfurls my heart the heart that you have won.
Into me you've poured the light,
the light that you found by the side of the road.

Time to say goodbye.
Places that I've never seen or experienced with you.
Now I shall, I'll sail with you upon ships across the seas,
seas that exist no more,
it's time to say goodbye.

When you're far away I dream of the horizon and words fail me.
And of course I know that you're with me, with me.
You, my moon, you are with me.
My sun, you're here with me with me, with me, with me.

Time to say goodbye.
Places that I've never seen or experienced with you.
Now I shall, I'll sail with you upon ships across the seas,
seas that exist no more,

I'll revive them with you.
I'll go with you upon ships across the seas,
seas that exist no more,
I'll revive them with you.
I'll go with you.

You and me.

Monday, March 15, 2010

penat~~

ari nie bgun awal cos kena g fak awal..ade presentation..huhu..hurm..everything's going well..then..aku x trus balik bilik..lepak jap..pas group aku then group faz lak. aku tggu dia cos nk mkn sama. da lama x mkn kt fak sama2..so..smbil mkn mcm2 jgk la kua..cter psl x puas ati masing2 toward somebody. feel relief dpt luahkn perasaan nie..hue..bkn pe..da lame pendam. she understand me well. so, senang nk ckp dgn dia.overall..it is such a fine day.. but as i reached at my college..just like a curse..semua senyum, gelak ketawa aku td..hilang cm tu je..leaving me this kinda sad feeling that i just can't get through anymore. feeling hopeless..i hate this..but act i realized that i am lonely..i miss 'star'. that's my real problem. i just can't get over him. i'm kinda person who loves to be alone..i think loneliness is my best friend. sometimes i feel like i don't want to talk to anybody. just don't want to talk. it's not that i'm mad or something..but i just prefer to be alone and remain silence. arghh..feel kinda sleepy since i woke up early this morning. wanna take a nap. daa...