Monday, April 26, 2010

kesah praktikal aku..huhu

busan......hurm..mcm2 cter kt cnie..mcm2 org..huhu..aku sorg jew kt cnie,xde budak praktikal laen..boring!!! bila ada keja best..bila xde keja xbest..mls nk lyn org tu..perangai cm apa jew..x malu kot. hurm...kdg2 ada rasa cm mls je..nk ponteng pon ada..huhu..aku rindu nk blik ukm..ctot..cm ne la keadaan dia. cian kt dia..mmbr2 aku kt sana lg..dorg pon hope aku dtg sana. cm ne la nk dtg tiap2 mggu..penat la..ikut kn hati nk je, xkesah sgt. kalo ada duit aku on jew..haish..sunyi dowh..aku rindu dia..my star~~

No comments:

Post a Comment